JEREMY SCHWARTZ - buvęs tarptautinių pasaulinių korporacijų, tokių kaip Coca-Cola, L'Oreal, Pandora, McKinsey, The Body Shop generalinis direktorius (angl. CEO), Coce Zero išradėjas, padėjęs šiems prekiniams ženklams pasiekti stulbinančios, milijardinės sėkmės. Jo klientai – Disney, McDonalds, Pernod Ricard – atsiliepia tik gerais, dėkingumo kupinais žodžiais.
AKSELERATORIAUS DIRBTUVĖS
Tai unikali galimybė dalyviams suformuluoti nepaprastus tikslus verslui ir išsigryninti veiksmų planą 2023 metams bei įsipareigoti jį įgyvendinti.
Dirbtuvių metu:
1
Identifikuosite potencialias galimybes ir naujus verslo sprendimus kriziniu laikotarpiu
2
Išsigryninsite kryptį ir suformuluosite nepaprastus tikslus
3
Parinksite tinkamus veiksmus savo tikslams pasiekti ir užsibrėšite juos įgyvendinti
4
Išmoksite kūrybiškumo ir inovatyvumo versle ugdymo technikų bei išgirsite patarimus, iš kur semtis naujų idėjų
5
Mokysitės atrasti inovatyvius sprendimus, padėsiančius išlaikyti esamą vartotoją, pritraukti naują klientą ar darbuotoją
Programa skirta:
Įmonių savininkams ir vadovams
Pardavimų vadovams ir jų komandoms
Marketingo vadovams ir jų komandoms
Personalo vadovams
Organizacijų konsultantams
Žmonėms, norintiems siekti didesnių tikslų versle ir asmeniniame gyvenime
Programa skirta:
Įmonių savininkams ir vadovams
Pardavimų vadovams ir jų komandoms
Marketingo vadovams ir jų komandoms
Personalo vadovams
Organizacijų konsultantams
Žmonėms, norintiems siekti didesnių tikslų versle ir asmeniniame gyvenime
Daugiau apie Jeremy Schwartz
Buvęs „L’Oreal“, „Pandora“, „The Body Shop“ generalinis direktorius (angl. CEO), padėjęs šiems prekiniams ženklams pasiekti stulbinančios, milijardinės sėkmės.
Konsultuoja tokias kompanijas/ prekių ženklus kaip „Disney“, „McDonald’s“, „Pernod Ricard“, „Deloitte.“, „UniCredit“ ir kt. Jų atstovai atsiliepia apie Jeremy tik gerais, dėkingumo kupinais žodžiais.
Jeremy genialumo dėka, reaguojant į besikeičiančius vartotojų poreikius lentynose atsirado „Coca-Cola Zero“ produktai, o „The Body Shop“ vieni pirmųjų rinkoje įvedė veganiškų šepetėlių liniją.
Finansų sektoriaus kompanijos, tokioms kaip „UniCredit“, „Maybank“, „Finance“ padėjo įdiegti tvarumo politiką.
Interaktyvus mokymai
Charizmatiško lyderio interaktyvūs mokymai su įtraukiančiais klausimais ir pokalbiais kuria neįkainojamą abipusio bendradarbiavimo patirtį. Jo praktiniai patarimai ypač vertingi ir gali būti pritaikyti darbinėje veikloje iš karto.
REZERVUOKITE VIETĄ JAU DABAR!
DALYIO MOKESTIS 665 Eur
SPECIALUS PASIŪLYMAS IKI KOVO 8!
Išankstinė bilieto kaina:
- 389 Eur
Konferencijos MOTERS VIZIJA – DRĄSA GYVENTI IR VEIKTI dalyviams:
Tik 329 Eur
Specialus pasiūlymas įmonėms
įsigyjant 10 ir daugiau dalyvio paketų.
Susisiekite su mumis!
Į kainą įskaičiuotas 21% PVM.
REGISTRACIJOS FORMA
Data: 2023 m. Kovo 9 d.
Laikas: Nuo 9:30 iki 13:30 val.
(Durys atidaromos 9 val.)
Vieta: Žalgirio Arena. Karaliaus Mindaugo pr. 50, Kaunas
Organizatoriaus rekvizitai:
UAB „Woman’s Vision” Įmonės kodas: 305616508 PVM kodas: LT100013357814 V. Nagevičiaus g. 3, LT-08237 Vilnius, Lietuva